het einde - Reisverslag uit Oostvoorne, Nederland van Anne Froukje Veenemans - WaarBenJij.nu het einde - Reisverslag uit Oostvoorne, Nederland van Anne Froukje Veenemans - WaarBenJij.nu

het einde

Blijf op de hoogte en volg Anne Froukje

27 Augustus 2013 | Nederland, Oostvoorne

Mijn laatste verslag schrijf ik vanaf Nederland. Aangezien ik geen tijd meer had om in dushi Korsou te schrijven.

Klein Curacao was geweldig met Dilara en Maurijn. We hadden heerlijk weer en we hebben prima kunnen zwemmen. Ik heb als enige een schildpad gezien met snorkelen en mooie vissen. De vissen hadden de andere wel gezien hoor. Maurijn en ik zijn nog op de banaan geweest en niemand van ons is zeeziek geworden. Het was wel vroeg opstaan want om 7 uur gingen we weg om te varen. Maar dan kwamen we wel al om 8:45 aan. Heel de dag hebben we daar kunnen vertoeven en gratis kunnen eten en drinken :) Het was een hele dag insmeren dus ondertussen hadden we met z'n drieën een insmeertreintje verzonnen waar de andere bezoekers ons hard om moesten uitlachen.
Veel schaduw was er niet dus hebben we ook lekker veel in het water gelegen :) Uiteindelijk zijn we om 15:45 weer naar de Spaanse wateren teruggevaren en kwamen we rond 17:15 terug bij ons huisje.
's avonds heb ik Nicole langslaten komen en zijn we met het huis naar mijn laatste Full Moon gegaan. Normaal gesproken is dat heel leuk, maar Dilara en ik waren zo moe dat we eigenlijk om 23:00 compleet instortte. Gelukkig had Nicole het wel leuk.
Om half 3 had ik iedereen bij elkaar geroepen om nou wel echt naar huis te gaan. Helaas kon het niet omdat mn accu kapot was.
We zijn letterlijk een uur bezig geweest met de startkabels.
Aangezien de eerste auto niet lukte om mijn auto aan de praat te krijgen. Uiteindelijk zijn we om 4 uur thuis gekomen.

Op zaterdag ben ik Nicole naar haar huisje gaan brengen en ondertussen had ik weer problemen met mijn accu. Dus anderhalf uur later had ik gelukkig een nieuwe en kon ik Nicole dan echt naar huis brengen. Daarna ben ik snel naar Zanzibar gereden en hebben we lekker bij het water gelegen en de happy hour meegepakt. Toen kwam het leuke bandje weer en hebben we de hele avond staan dansen! Rond 00:00 zijn we doorgegaan naar Bermuda en hebben we daar nog tot 04:00 een dansje gewaagd.
Om de volgende ochtend lekker uit te gaan slapen en in de middag met Redmer, Dilara, Baloe & Michelle te gaan varen op de Spaanse wateren. In de avond hebben we mijn laatste Wet&Wild gepakt en zijn we ook nog even doorwezen halen.

Maandag had ik om half 8 de wekker gezet, om alle werkende huisgenoten gedag te zeggen. Daarna heb ik de laatste spullen ingepakt en ben ik bij wereldstage mn ticket uit wezen printen.
Om half 12 zijn Alex en ik weggereden naar Hato en toen werd het echt definitief. Ik ging naar huis. Stiekem heb ik wel een traan gelaten in het vliegtuig.
De vlucht is goed gegaan met wel wat turbilentie en uiteindelijk zit ik dus nu in Oostvoorne een beetje kou te leiden terwijl iedereen hier in jurkjes rond loopt.
Het word weer totaal wennen en mijn jetlag hoop ik snel te overbruggen. Ik heb het onwijs naar mijn zin gehad en dit is een ervaring geweest om nooit te vergeten.
En misschien is het wel een optie om voorgoed naar Curacao te gaan.

Ik zeg Ayo dushi's

x Froukje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne Froukje

In 2013 heb ik stage gelopen in Finland en vrijwilligerswerk gedaan in Curacao. In 2014 heb ik 3 weken Engelse lessen in Los Angeles mogen volgen. Nu is 2015 begonnen, en mag ik stage gaan lopen Zuid-Afrika. Maar ook ga ik mijn lieve vriendin uit Buenos Aires bezoeken. Weer een jaar van reizen dus :)

Actief sinds 19 Dec. 2012
Verslag gelezen: 725
Totaal aantal bezoekers 14171

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 27 Augustus 2013

Inleiding

Landen bezocht: