Het begin - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne Froukje Veenemans - WaarBenJij.nu Het begin - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Anne Froukje Veenemans - WaarBenJij.nu

Het begin

Blijf op de hoogte en volg Anne Froukje

13 Juli 2013 | Curaçao, Willemstad

Bonbini mensen,

Nou ik ben gearriveerd en gesetteld hier in mn appartement.
De vlucht verliep uitstekend en kwam nog een uur eerder aan ook.
Daarna moest ik door de douane en werd ik echt grondig gecontroleerd dat zelfs het zweet me al uitbrak (en ik stond toen nog in de airco) En aangezien dit werk vrijwillig en amper een contract heb, moest ik dus voor vakantie hier komen. Volgens mij had ze gewoon de pik op mij. Daarna werd ik buiten opgewacht door wereldstage. En in mijn mooie appartmentje gebracht. Het ziet er allemaal super hier uit en de schoonmaakster was net bezig dus alles is ook nog eens gelijk schoongemaakt. 1 huisgenoot gaat volgende week vertrekken en mijn andere huisgenoot heb ik nog niet gezien.
Ik ben zodra ik kon alles gaan uitpakken enzo. Ik had ongelofelijke dorst maar had geen drinken bij, gelukkig kan ik hier uit de kraan drinken. Daarna kwamen Huib en Marielle om met mij boodschappen te doen en uit te leggen wat waar goedkoop is en je wat waar kan vinden. Daarna zijn we mijn auto gaan ophalen. Het was een best nette kia + automaat. Op de nadruk van was. Zodra ik mn contract had getekend en marielle bij mij instapte reed ik richting de rotonde en sloeg de auto af. Het is een automaat dus dat klopte niet. Ik kreeg hem niet meer aan en marielle ook niet. Dus konden we gelijk Luuk (de verhuurder) bellen.
Ondertussen hadden we de auto al met 2 mannen verder geduwd en een “he dushi ga jij maar in de auto zitten”. Nou puntje bij paaltje komt Luuk mij vanmiddag een nieuwe auto brengen.
Huib en Marielle hebben mij daarna thuis gebracht en ben ik nog wat wezen drinken bij huisgenoten. Daar ben ik voor van alles al uitgenodigd dus dat komt helemaal goed.
Ik heb zolang mogelijk opgebleven om me gelijk aan te passen aan mn jetlag. Uiteindelijk ging ik rond 00:00 mijn bed in. En vannochtend werd ik om half 8 wakker.
Ik heb rustig ontbeten op de bank buiten met Tony de huiskitten die bij me kwam zitten.
Vanavond ga ik mee naar Bermuda. En zo ga ik eens kijken hoe het met mijn auto ervoor staat. Verder ga ik gewoon even rustig aan de jacuzzi liggen en verder rustig aan doen.
Morgen gaan we met 7 meiden naar het bovenste puntje van Curacao en daar de mooie stranden bekijken. Ik ben benieuwd en heb er al zin in!

Ayo Froukje

  • 15 Juli 2013 - 15:09

    Madre:

    nou meis, de kop is er af.
    geniet maar lekker.
    dikke kus

  • 15 Juli 2013 - 17:29

    Cynthia:

    Heee meid!

    Leuk om een verslagje van je te lezen! Blij om te lezen dat je het nu al zo goed naar je zin hebt. Geniet ervan en succes met je eerste werkdag!! (vandaag toch?)

    Dikke kus Cynthia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anne Froukje

In 2013 heb ik stage gelopen in Finland en vrijwilligerswerk gedaan in Curacao. In 2014 heb ik 3 weken Engelse lessen in Los Angeles mogen volgen. Nu is 2015 begonnen, en mag ik stage gaan lopen Zuid-Afrika. Maar ook ga ik mijn lieve vriendin uit Buenos Aires bezoeken. Weer een jaar van reizen dus :)

Actief sinds 19 Dec. 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 14145

Voorgaande reizen:

05 Januari 2013 - 27 Augustus 2013

Inleiding

Landen bezocht: